Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, November 23, 2012

Felt Advent Calendar - progress report | Adventskalender i filt - statusrapport


So, I haven't gotten as far as I would like with the advent calendar. At all. I have been at work things a few nights, the kids have been sick, and I just haven't had much time. So I have cut out the tree and am attaching the buttons. And despite it all have I decided to embroider the numbers to the pockets. Glueing felt numbers would be quicker, but I think I'll manage to get it done in time anyway. I'll try.

I'll be back with a new calendar update on Tuesday. Have a nice weekend!

Jag har inte kommit så långt som jag önskat med adventskalendern kan man väl säga. Alls. Har varit på jobbgrejor några kvällar, och så har barnen varit sjuka. Typiskt. Så allt jag har hunnit har varit att klippa ut granen och börjat sy fast knappar. Trots allt har jag bestämt mig för att brodera numren på fickorna. Att klistra fast filtnummer hade varit mycket snabbare, men jag tror jag fixar det i all fall. Jag ska försöka.

På tisdag kommer nästa kalenderrapport. Trevlig helg på er!

No comments:

Post a Comment