Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 25, 2012

The colors of summer | Sommarfärger


Hooray, I'm back! Our summer vacation has been great but when we returned to the city yesterday we realized that it was kind of great to be home too. So this is the end of my blogging vacation as well, I feel really excited about sharing all kinds of projects with you!

Hurra jag är tillbaka! Vår sommarsemester har varit toppen, men när vi kom hem till stan igår kom vi fram till att det är rätt toppen att vara hemma också. Så nu är det slut på bloggsemestern också, jag är mycket sugen på att dela med mig av alla sorters projekt!






My summer always has the same colors since we always spend it in the same place. It's lovely, and I think the color scheme could inspire to all kinds of projects.

Min sommar har alltid samma färger eftersom vi alltid är på samma ställe. (Kan du gissa var innan du klickar på länken?) Det är fantastiskt fint och färgerna kan verkligen inspirera till allehanda kreativa projekt.

From The Purl Bee
What do you think of a Hudson Bay Inspired Crib Blanket, but in "my" summer colors above? Would be nice and summery, huh?

Vad tror ni om en Hudson Bay Inspired Crib Blanket, men i "mina" sommarfärger? Skulle vara snyggt och somrigt va?





What are your summer colors?

Vilka är era sommarfärger?

2 comments:

  1. Jag gissade rätt! Gotland så klart. Kände igen mig väl eftersom jag också alltid är där på somrarna.

    ReplyDelete
  2. Javisst! Visst är det de finaste sommarfärgerna som finns? Blommorna! Stenarna! Ljuset! Jag längtar redan tillbaka.

    ReplyDelete